Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2011 16:52 - Стихче...
Автор: talito0 Категория: Забавление   
Прочетен: 687 Коментари: 1 Гласове:
1



Здравейте аз исках да ви покажа едно стихче,което много ми харесва,но все  едно момче го казва:
Сърцето ми ревнува,
отново теб жадува,
не мога да проумея -
защо за теб копнея?

От де е този зов,
не заслужавам ли мъничко любов,
явно на скръб и мъка съм обречен,
защо към теб съм тъй увлечен?

Поредния ден минава,
но болката взе да продължава,
любовта е сляпа но не и аз
защо инак милувам твоя глас.

Всяка мисъл е за нея,
за нея аз живея,
защо тогаз не ме иска,
ето че сърцето пак прописка...

...продължава да се наранява,
но с тиксо не се оправя,
не мога нищо да направя,
сърце на парчета не се наставя!

Каква е таз съдба,
трябва ли да имам чувство за вина,
нима в мен ли е проблема,
нима някой друг ли те отнема?

Защо живота е тъй жесток,
защо потъвам в тоз поток,
защо не мога да се освободя,
не мога ли напред да продължа?

Искам да впия устни в теб
и да забравя всичко за момент,
само с теб да остана,
моя скъпа... ариана...

...да остана за момент на мира,
да изпия една тъпа бира,
спирт сърцето да го полее,
искам болката му да омалее.

Нека попие малко влага,
въпреки че с нищо не помага,
всичко в главата ми отива,
всеки разум ми отмива.

Трета бира днеска се налива,
чашата ми почва да прелива,
гъста пяна почна да протича -
положението внезапно се напича.

Ще намеря ли сили да я изпия
и тъпата болка да промия,
дали наистина ще успея -
всичко мога кат се сетя аз за нея.

И ето, че крайния момент дойде,
цялата бира си ой де,
една чаша ми остана,
само трябва да я хвана.

Ще успея ли да се протегна
или наземи да си полегна,
няма значение трябва да отметна,
че сърцето ме боли и в момента!

Защо пия до припадък?!!
Кат че ли ме мачка някой валяк,
аз все някога ще изтрезнея
и пак ще проумея...

...че пак теб аз обичам
и въпреки че не го изричам
половин сърце за теб тупти,
велико чувство в него се върти!

Къде ли е другата половина,
та тя отдавна си замина,
на малки парченца я разби
и така я остави!

Не се плаши ти за нея,
другата половина ще овладея,
два пъти по силно ще пулсира,
разлика няма да се намира!

Но дори разлика да имаше,
ти пак нямаше да разбереш,
че те обичам бе човек,
няма да има друга като теб.

С рима чувства не се показват,
думите лъжат нищо не доказват,
чувствата в сърцето ми дълбаят,
живота ми тотално овладяват.

С думи не превземаш нищо,
изричаш ги излишно,
никой нищо не разбира,
в думите нищо не се намира!

Дали работата пак ще я омажа,
като чувствата си ги покажа,
и като реша да ти докажа,
че няма да се откажа!
Всъщност намерих още едно ето го и него , сп0к0 то е д0о0о0о0оста по-късо от горното:
Плачи тихо,смей се високо,обичай силно,отмъщавай ЖЕСТОКО



Тагове:   стихче,   любовно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. monka22 - mn..
10.03.2011 21:19
Tali mn mi haresva a i ocenqvam dosta si pisala qvno... :*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: talito0
Категория: Забавление
Прочетен: 57495
Постинги: 53
Коментари: 58
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930